Followers

Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah....


Cepat jer masa ber lalu...sedar x sedar dah masuk bulan 12 dah...aku pun dah menggenapkan usia ku yang ke 27 pada 4 disember hari tu....biasa ler setiap tahun pun mesti ada azam baru..tapi tahap pencapaiannya jarang lah yang berjayanya...awal tahun memang semangat nak rak..bila dah tengah tahun tuh cam dah kendur jer semangat tuh....

Tahun ni aku berazam dapat melanjutkan pelajaranku...lama dah hasrat tuh...tp slalunya x kesampaian pun...keputusan nya 10 disember nih..doakan aku ye kengkawan....hati risau bagai nak rak nih...

Menjelangnya tahun baru nih dan sempena usia ku yang semakin dah berganjak naik ni...aku sentiasa mendoakan kebahagiaan aku akan kekal selamanya hingga akhir hayat...dipanjangkan usia...dilimpahkan dengan rezeki yang sentiasa diberkati dan diredhai...ditetapkan iman dan sentiasa menjadi insan yang bertakwa..amin...

1 comment:

Rumah Kuning said...

semoga cita2 leeza tercapai.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails