Followers

Wednesday, September 16, 2009

Majlis Kahwin

Kenangan lalu sukar untuk di lupakan..Tanggal 25 Mei 2007 aku telah pun sah menjadi seorang isteri kepada jejaka yang bernama Khairul b Ibrahim...Syukur alhamdulillah..semoga ikatan yang tersimpul antara kita akan berkekalan hingga akhir hayat...
Bercinta selepas kawin adalah kena diantara kami..Aku mula mengenali suami selepas kami mengikat tali pertunangan...semua rakan2 aku tertanya2 dimanakah kami mula saling mengenali...sedangkan semasa masih belajar dulu aku tiada couple...hehee...ini adalah pilihan keluarga...Suami mula mengenali ku semasa aku membantu ibuku berniaga...Cam slalu orang kata...nak anak kena la tackle mak ayah dia dulu...Kwang..kwang..kwangggg...
Masa dalam ikatan pertunangan dulu pun kami jarang berjumpa...Aku di KL sedangkan dia di Pahang...So kami ni kenal gitu2 je la...dan aku berharap kami dapat serasi bersama pabila sudah menjadi suami isteri nnti....
Alhamdulillah...semua itu berlalu terlalu pantas...2 tahun telah berlalu...dan kami telah di kurniakan seorang cahaya mata lelaki yg mengeratkan lagi kasih sayang antara kami dan dialah penghibur kami...












No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails